Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 31 oktober 2015

Alla helgons dag!



Lördag och jag var på väg till stan när jag kom på att det troligen inte är 
öppet på stan då det är röd dag i dag.
Hade bara tänkt mig att strosa en stund i centrum vilket jag inte gör
särskilt ofta, men det får bli en annan dag.

Lite vardagsbilder från mitt hem kommer här.












 Trivs så bra med nya soffmöblemanget, men kan villigt erkänna att den inte är lika
 sittriktig som vår förra soffa. Men hur är det nu man säger?....design före funktion?
Hehe, ja så är det ju i detta fallet. Jag får helt enkelt pallra upp ett par extra
kuddar bakom ryggen.
Måste rensa bort lite pinaler också. Det är alldeles för mycket framme.
Känns lite plottrigt just nu.







 Vår lille kille har nu fått en egen lucka i badrumsdörren. Hela tiden måste vi tänka
på att dörren ska stå öppen så Åke kommer in till sin låda. Men så har man gäster
och övernattande gäster som går på toaletten och så är dörren stängd så Åke inte 
kommer in. Så då fick det helt enkelt bli funktion före design i detta fallet.
En kattlucka i dörren.
Nu kan Åke komma och gå som han vill till sin låda.
 
 
 



Lyckades fånga några fina pics på vår tiger.
 Det är inte det lättaste när man är utomhus och han är full i bus.
 






 
Just nu sover han sött på soffan. 
 

Ni får ha en fin Alla helgons helg allesammans.
I kväll åker vi till kyrkogården och tänder ljus för mormor och morfar.


Kramar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar